.

.

Pistoale de pulverizare ale anilor '30

La inceputul anilor 30 au fost introduse emailurile de gatit, care erau similare cu metoda de lacuire din trecut, dar dadeau rezultate mai rapide. Inainte de 1940, pistolul de pulverizare a fost inventat. Pulverizarea vopselei pe un vehicul a fost mult mai rapida decat perierea acestuia si, de asemenea, a fost mai usor sa se aplice un strat uniform pe intreaga suprafata a masinii - ceea ce a insemnat mai putina slefuire dupa aceea.

Anii '50: un finisaj neted

General Motors a inceput o noua tendinta in anii 50, experimentand o metoda diferita de vopsire. Un pistol de pulverizare era inca folosit pentru a acoperi suprafata masinii cu vopsea; cu toate acestea, apoi un cuptor mare a fost folosit pentru a ajuta masina sa se usuce mai repede. Singurul dezavantaj al acestei metode a fost ca masinile nu au iesit foarte stralucitoare.

Vopselele metalice domnesc anii '70

Producatorii de automobile japonezi si europeni au inceput sa foloseasca sisteme de vopsire acrilica cu doua straturi pe masinile lor in anii 1970. In timp ce producatorii americani ofereau lucrari de vopsea lucioase si durabile, producatorii auto japonezi si europeni au dus tehnologia un pas mai departe, oferind optiunea de nuante metalice.

Vopselele monocromatice print avant in 2014

Conform datelor colectate de PPG Industries – un furnizor global de vopsea pentru industria auto – cea mai populara alegere de culoare a masinii din 2014 este albul. In timp ce 28% dintre consumatori au optat pentru culoarea preferata a vehiculului alb, 18% dintre consumatori au ales negru, iar 15% au ales argintiu sau gri.

0
0